2015. január 5., hétfő

Díj


Bizony, ez is megtörtént. Zsuzsa Jónás jóvoltából az oldal megkapta első és egyetlen díját, hatalmas köszönet neki.
Mert titkos perverzióm, hogy ilyeneket töltögetek.



Szerintem a szabályokat mindenki ismeri, íme 10 dolog rólam:

1. Hm, már itt bajban vagyok. :) Nemrég értem haza, a páromnál töltöttem a napot.
2. Megnéztük Az ördög ügyvédje című filmet, ami nagyon felkavart. Alapból nem szeretem, ha az ördög győz, bár van olyan eset, amikor a rablóknak szurkolok, de ott a film kívánja így.
3. Imádunk moziba járni.
4. Végre van egy saját példányom A Da Vinci-kód című könyvből. :)
5. Rengeteg plüss csücsül most is az ágyamon. Azt, amelyikkel alszom (a neve Z), a volt barátomtól kaptam. A többieket is bemutatom: Antonio (egy lassan szürke kutyus, aki rengeteg mindent átélt már mellettem, nevét az Eltűntnek nyilvánítva című sorozat szexi nyomozójáról kapta), Ron (Ron a kedvencem a Harry Potter könyvekből, ő egy barna kutyus), Aragorn (egy jegesmedve), Arwen (egy puha maci, szívvel a kezében). Z szintén egy puha maci, szívvel a kezében. Ja, amúgy elég érettnek érzem magam. :)
6. Az One direction - Where we are mozifilm vetítésén szerzett poszterem az asztalom fölött foglal helyet, és gyönyörű szép. :)
7. A hobbithoz kiadott mindhárom poszter a tulajdonomban van, csodásan mutatnak egymás mellett. :)
8. Nem férek a polcon a könyveimtől és a DVD filmektől. Azért még tudnék venni párat. :)
9. Azt hittem, hogy a Four albumról az 18 nem fog bejönni, mégis az lett az egyik kedvencem. Első a sorban a Ready to run. :)
10. Izé, a telefonomon saját lejátszási listája van a srácoknak, de szerintem ezzel nem csak én vagyok így! :)


10 kérdés, amire válaszolnom kell:

1. Melyik az a film, amit utoljára láttál, és nagyon meghatott?
Mármint, hogy sírtam rajta? Például Az éhezők viadala 3/1-en is sírtam, de amin zokogtam, az A faun labirintusa volt. Csodás alkotás, komolyan.

2. Mit gondolsz mostanában Larryről?
Még mindig jó barátom. :) Igazából mindig is voltak kételyeim azzal kapcsolatban, hogy vajon Harry és Louis tényleg együtt van-e. Igazuk van azoknak is, akik azt mondják, hogy inkább a zenéjükre figyeljünk. Szerintem sokkot kapnék, ha valóban kiállnának a nyilvánosság elé. Szóval nem tudom. :)

3. Mind az öt fiú nagyon sokat változott. Szerinted előnyükre, vagy hátrányukra?
Erre mi, rajongók szerintem nem tudunk érdemben válaszolni, mert nem ismerjük őket közelről. Ha csak a kinézetüket veszem, akkor ez igaz, és szerintem előnyükre. Mindannyian férfiak lettek, mondjuk így. Bár ha Zayn tovább növeszti a haját... na, mindegy. :)

4. Mi a kedvenc ételed?
Sok van. :) Most az ünnepek alatt nagyon megszerettem a lencsefőzeléket, de tudok enni a rakott csirkemellből is rendesen. :)

5. Piszkáltak már azért, mert One direction rajongó vagy, kaptál már emiatt bántó megjegyzéseket? Ha igen, hogyan tetted helyre az illetőt?
Bántani nem bántottak miatta, de a pasiknak nem igazán tetszik, ha romantikázás helyett Te inkább öt helyes srácot nézel a laptopom. Mondjuk annak a srácnak, aki velem kezd, el kell fogadnia a rajongásomat. A mostani párom nagyon jól tolerálja. Ha be is szól, és meg visszaszólok azzal, hogy ő kiért rajong, és kész. Ebből a szempontból szerencsém van, mert például a Steal my girl refrénjét már tudja magától. :)

6. Más témákban olvasol blogokat? Ha igen, milyeneket?
Most már csak "más" témában olvasok, a Larry már nem érdekel. Mondjuk ha lenne Ziall, azt olvasnám. :) Igen, fanficeket olvasok, a szereplőket általában sorozatokban kedvelem meg.

7. Szeretnél híres író lenni?
Naná, ki nem? :):)

8. Ha választhatnál, melyik szuperhős lennél? Miért? 
Vasember a kedvencem, és ugyan szeretnék gazdag és menő lenni, mégsem lennék a páncéljában. :) Én inkább maradnék a gyenge nő, akit meg kell menteni. És különben sem bírom a főszereplőket, maradok a másodhegedűs. :) Úú, inkább a gonoszra szavazok. :)

10. Kimaradt a kilences. :) Lennél háttértáncos egy One direction klipben? Miért? Miért nem?
Annyira nem táncolok jól, hogy ezt megtehessem, másrészt pedig ők a klipekben nem is használnak táncosokat. Statiszta, na, az lennék! :)


Köszönöm szépen, egy élmény volt! :):)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© Another World (Larry Stylinson), AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena